• Azbest

Poinformuj o azbeście!

Wszyscy mieszkańcy, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest, mają obowiązek składania co roku ,,Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Termin złożenia takiej informacji za rok poprzedni upływa 31 stycznia.

Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna zawierać wynik inwentaryzacji wyrobów sporządzonej poprzez spis z natury. Należy ją wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do „Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest”.

Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają wójtowi gminy, a osoby prawne - marszałkowi województwa. Drugi egzemplarz Informacji należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej Informacji. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.

Dokument można składać drogą elektroniczną poprzez ePUAP, eDoręczenia, listownie lub osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Łysomicach, ul. Warszawskiej 8.

Formularz „Informacji o wyrobach zawierających azbest” dostępny jest na stronie Bazy Azbestowej pod adresem: https://bazaazbestowa.gov.pl/pl/praktycznie-o-azbescie/wzory-formularzy oraz w załącznikach poniżej.

Kontakt


Urząd Gminy Łysomice

ul. Warszawska 8
87-148 Łysomice
woj. kujawsko-pomorskie

Archiwalny serwis www

tel. 56/678-32-22
fax 56/678-35-05
e-mail: sekretariat@lysomice.pl

Archiwalna strona BIP

Godziny urzędowania:
Poniedziałek: 7:30 - 15:15
Wtorek: 7:30 - 16:30
Środa: 7:30 - 15:15
Czwartek: 7:30 - 15:15
Piątek: 7:30 - 15:15

RrjK+cAAAAASUVORK5CYII=